farkas23
farkas23
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Óra
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Számláló
Indulás: 2013-02-19
 
G-Mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
WOT
Tartalom
 
szerver
Tartalom
 
szerver
 
VCRC Endurance hírek
VCRC Endurance hírek : Sebringi futam beszámoló

Sebringi futam beszámoló

Farkas23  2013.03.09. 19:08

Hát meg volt az első az első éles futamunk Sebringben. Elmondhatom, hogy nem fölöslegesen öltünk bele 23 órát a gyakorlásba, mivel a csapat egy nagyon szép eredményt ért el, rögtön az első futamán. Nagy gratuláció a csapatnak és a versenyzőknek és köszönöm mindenkinek, hogy a maximumot hozta, nagyon szépen mentetek! Sajnos Krisznek nem jött össze a versenyzés technikai okok miatt, de erről majd később még olvashattok.


A futamot Szabó Gábor kezdte meg, mindannyian nagyon izgultunk, hogy ne legyen semmi gond, ne lökjék ki, de Gábor nagyon szépen eljött. A 4. helyről rajtolt és a rajt után meg is tartotta ezt a pozíciót. Pár kör után feljött a 3. helyre, mivel az egyik olasz versenyző hibázott, de aztán egy nagy csatában megelőzte és Gábor nem kezdett bele menni egy neccesebb csatába, ami nagyon jó döntés volt, mert ekkor még hátra volt 9,5 óra. Szűk 1 órával a rajt után már ismét a 3. helyen találhattuk magunkat, mert az olasz versenyző ismét hibázott. Kicsivel több, mint 1 óra vezetés után eljött az első kiállás ideje, a 3. helyről álltunk ki, de sikeresen vissza is tértünk a 3. helyre. A következő 1 óra kicsivel simábbra sikerült, nem nagyon történt semmi, inkább csak 1-2 GT autó lekörözés okozott kisebb gondokat, de Gábor szépen megoldotta őket. Lassan elérkezünk a 2. kiálláshoz, ahol pilóta csere jönne. Gábort Nagy Krisztián váltaná, de 4-5 körrel a kiállás előtt, amikor felment a szerverre, ledobta őt a játék, ekkor már ketten is készültünk, hogy gyorsan leváltsuk, ha gond van. Krisz megpróbálta még egyszer a felmenetelt, de ismét ledobta, de ekkor már nem volt több idő én azonnal rányomtam a gombra, h elinduljon a betöltés, gyorsan rámentem a csapat autójára és már be is nyomtam a pilótaváltás gombot, ekkor már Gábornak okvetlen ki kellett jönnie a pit-be, mivel nem volt több üzemanyaga. Ezután már én folytattam a futamot, de a pitből kifelé jövet érdekes dolgot érzékeltem, mert az első helyre jelzett a játék, amin csodálkoztam is, majd megkérdeztem a többiektől, hogy mi újság, mivel első vagyok és ekkor közölték, hogy többen technikai hiba miatt leestek, köztük az első kettőt is. A nappali vezetésem nem a legjobban sikerült, elég bizonytalan voltam és nem is éreztem az autót, ezért a 2. helyezet folyamatosan közeledni tudott. Közben a többiek nagyon törték a fejüket, hogy mi legyen Krisz-el, tőlem is kérdezték, de nem tudtam és nem mertem válaszolni, de gyorsan kellett dönteni, mivel én csak beugró pilóta voltam és nem tervezett. Az én beülésem az utolsó 2 órára volt tervezve, de hát nem tudtunk mit tenni, gyorsan kellett cselekedni, úgy hogy beültem és mentem. Végül eljött a pillanat, amikor dönteni kellett, Krisz ismét megpróbálta, de megint ledobta, így végül Gábor vette át újra a volánt. Gábor kiállás után a második helyre állt vissza, mivel az, aki ekkor az első volt még nem volt a pit-ben. Végül az első helyezett is kiment tankolni, de nekik valahogy jobban sikerült a kiállás és maradtak Gábor előtt, de nem sokkal. Gábor hamar be is hozta, de rögtön nem tudott előzni, mert a porsche nem volt valami jó az egyenesben. 20 perc taktikázás végül meghozta az eredményt, az utolsó jobbosban sokkal jobban vette a kanyart Gábor és rá is esett az elsőre, a célegyenesben szinte már egymás mellett mentek és Gábor volt kívül, ami nem a legszerencsésebb helyzet volt, de Gábor nagyon szépen megoldotta, miután az első helyezett lesodródott az ívről és így Gábor keresztbe fordulva elment mellette. Ennél még a kommentátorok is őrjöngtek. Mi meg nem győztük megdicsérni Gábort, ezért a szép előzésért. Gábornak ezután már nem kellett másra figyelnie, csak arra, hogy ne hibázzon, és hogy időbe kimenjen tankolni. El is jött a következő kiállás ideje, de itt egy kis taktikai változás történt, mivel Gábor 90l helyett csak 50l-el ment ki és lágy gumikkal, futogatta is szépen a köridőket, ezzel szépen kiautózva egy jó nagy különbséget a másodikkal szemben. Végül eljött Gábornak az utolsó kiállása is, ami nem ment zökkenőmentesen sajnos. Senic Ferenc vette volna át a volánt, de egy technikai hiba miatt nem jött össze és Gábornak kellett egy kört tennie, hogy ismét a boxba tudjon hajtani, ekkor már sikerült a pilótacsere. Senic átvette az autót kiment a boxból és körözgetett, sajnos a hiba miatt sok időt vesztettünk, így amikor az első helyezett kiállt a boxba, utána már csak pár másodpercre maradt le rólunk. Mivel Senic nem tudott olyan köröket menni, mint Gábor, ezért hamar behozta őt a második helyezett, de az első támadást még megúszta Senic, mivel hibázott a második. Bár nyugtatgattuk Senicet, hogy nem kell kapkodni, nem baj, ha megelőz minket, csak menjen a saját tempójában. Senic így is tett, szépen körözgetett, végül persze megelőzött minket a második, de hát ez van. Senicnek is eljött az első kiállás, simán ment minden. Mivel az első már nagyon messze volt, így már nem kellett másra figyelnie, csak arra, hogy ne hibázzon és a P kategóriás autókat szépen elengedje. Közben a csapat többi tagja a maradék taktikát tervezték, mivel Gábor fél etapos része miatt kicsit máshogy alakult, végül abban maradtunk, hogy Senic is megy egy 50l-es etapot és majd utána veszem én át az autót. Senic szépen lefutotta az etapjait, majd átadta nekem az autót. Én szinte légüres térbe jöttem vissza, senki se volt előttem se és mögöttem se, mivel aki mögöttem volt annak 2 kör hátránya volt, az előttem léve meg 1 kör előnyben volt, de persze neki még ki kellett mennie, tankolni. Nekem is csak az volt a feladatom, hogy hiba nélkül körözgessek és elengedjem a P-s autókat, természetesen ekkor már egyre sötétebb volt. Az első is kiment tankolni és tankolás után kb. 1 perc volt köztünk, ekkor volt a két csapat egálban a tankolással kapcsolatban. Én próbáltam mindent megtenni, hogy közeledjek hozzá, de nem nagyon sikerült, pedig náluk is a gyengébb versenyző maradt a végére. Mind a ketten megtettük az utolsó kiállást, én próbáltam nyomni neki, de a legkisebb különbség, amit sikerült elérni, az 40mp volt, az rengeteg. Eljött a verseny utolsó fél órája, innentől kezdve pokoli versenyem volt. Az egyik P1-es folyamatosan előttem dobta el az autóját, kétszer majdnem neki is mentem, hát nem sokon múlott, plusz még a P kategóriások is pont úgy érkeztek rám, hogy folyamatosan rájuk kellett figyelnem, néha csoda volt, hogy nem lett koccanás. Szerencsére végig bírtam azt a 2 órát, ami azért annyira nem volt nehéz és a második helyen behoztam az autót. A csapatnak ez egy gyönyörű eredmény volt, mer nem gondoltuk volna, hogy ennyire jó helyen végzünk, persze ehhez kellett a szerencse is, de első sorban végig kellett menni a 10 órát.

A futam önmagában nagyon jó és izgalmas volt, és nagyon sajnálom, hogy Krisz nem tudott egyszer se beülni az autóba, pedig nagyon szeretett volna. Bízunk benne, hogy a következő futamra megoldódik a probléma és ő is be tud ülni. Apropó, ha már itt tartunk, a következő állomás a jó öreg

Hajrá VCRC Gold Wings

 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
2015.06.27. 10:21
2015.06.26. 18:22
2013.03.04. 18:12
2013.03.03. 22:48
2013.03.02. 00:24
Friss hozzászólások
 
Chat
 
Linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak